konstateringar. kan man säga så?

  • jag gillar uttrycket lol.
  • jag saknar mina syskon, otippat.
  • anna ska upp väldigt väldigt tidigt i morgon.
  • jag gjorde två till koppar kaffe. klunkaklunkadrickdrick. spy?
  • miranda har väldigt låga förväntningar om mig när det kommer till mitt kaffedrickande.
  • melissa horn är bra som fan.
  • vem lämnade vem?
  • folk verkar gilla mitt kaffe-status. det gillar jag.
  • överväger att vara uppe hela natten. det kan gå. det ska gå.
  • miranda är lika segtänkt som vanligt. gillar? beror på vad det gäller.
  • martin skrämmer mig lite(alternativt mycket) med sina finskaljudklipp.
  • jag vet inte vem jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0