kevlarsjäl.

allt jag hade planerat in idag gick upp i rök. först hem till moster. sen kolla på hockey. sist repa. allting ställdes in. jag har inte gjort någonting vettigt idag (förutom att skicka ett mail till min lärare), och så kommer det fortsätta. tomt. blankt. inget kvar. jag har gått runt i lägenheten som en zombie i sökandet efter kött hela dagen. och nej juste, jag har faktiskt satt upp julstaken i fönstret! den är så fin, så rosa och fin. gossip girl börjar visserligen om några minuter, min räddning. men sen då? jag kommer dö. jag kanske går ut och går. kanske inte. kent klingar fint i högtalarna just nu, fint.

susanne kom nu, jag ska gå till köket och kolla om dem pratar om något kul. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0