jippijajjajjippijippiyay!

i torsdags hände något historiskt på åva gymnasium och jag skrattar bara jag tänker på det. TACK TESSA! du kommer nog aldrig mer våga ha den där sjalen något mer.

igår hade jag fortsatt ont i magen så jag åkte till skolan efter att ha sovit i några ynka timmar, gjorde provet och sen åkte hem och sov tills tre då jag skulle ner till nova för lite rep. efter fick jag rusha hem och duscha samt välja kläder och sen få skjuts hem till alexandra. där befann sig lite människor, det åts och sen kom det ännu fler. sen drog vi ner till ett onämnbart ställe. senare på kvällen kom det flera klasskamrater dit också, vilket var kyyyl! kom hem runt halv tre och somnade inte på en gång. vaknade igen vid ett och gick ner och vart serverad god frukost med freshpressed apelsinjuice.

nu sitter jag bara och tjillar och väntar på att det ska bli kväll så jag kan få ha kul. vilket jag kommer att ha, vad jag än gör. kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0