jävulsbuss.

igår var fint. började med att jag fick stressa som satan för att hinna med en buss jag självklart missade, sen försökte jag desperat få tag på skjuts istället men det sket sig, då ringde miranda och sa att jag skulle ta ersättningsbussen. jag går dit och står och väntar, sjukt nöjd, jag kommer inte missa tåget. men då åker bussfan förbi mig och vänder och åker till andra sidan. jaha tänkte jag och hoppade på den ändå. sjukt nöjd, jag kommer inte missa tåget. men sen börjar den åka fel väg och just i detta nu är jag på väg mot danderyd eller vart det nu var den skulle. jag klickar på stanna men den stannar ingenstans, tillslut stannar den vid täbyvägen och jag hoppar ensam av i mörkret. helvete, jag kommer missa tåget..

ringer och gnäller lite, alternativt mycket, till pappa så han kommer och hämtar mig. tack du vänliga själ! jävla jävulsbuss, aldrig mer. jag hatar bussar från och med nu. hur som haver så åkte jag hem till jenny och åt en snygg middag. vi var utklädda och till dem som inte vet så var jag ett stektägg. sjukt nöjd. sen kommer det lite folk dit och efter ett parti ölspel så går vi till tåget och efter en timme så  har vi hunnit gått från ormsta till vallentuna, eller rättare sagt till äbybergskyrkan där det var lite festligheter. vart ständigt tagen som min syster och har tydligen vart tillsammans med jonis. soft. sen vid två/halv tre tiden så kommer mamma och hämtar mig och miranda som sover här.
sit
vaknade vid två och har precis kollat klart på the proposal(stavning?), sjukt mysig och förutsägbar film. sitter förtillfället och knaprar på julskum och dricker julmust, samt lyssnar på mariah carey's julklassiker. vart är snön? vart är julgranen? VART ÄR MINA KLAPPAR? kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0