i don't remember you looking any better, but then again i don't remember you.

igår efter skolan åkte jag hem dirr och försökte plugga, vilket inte gick så bra. sen vid åtta åkte jag till centrum och vart upphämtad av emmas boyfriend, i bilen satt emma herself och alexandra. vi skulle hem till födelsedagsbarnet, alltså EMMA! vi åt lite halvtorr kladdkaka med stenhårda kanter gullalexandra hade bakat och tjillade lite.

idag har det inte hänt så mycket mer förutom att em lackade på våran idrottslärare och skrek "lite" på henne, asnice. sen så har vi haft föreläsning om av en kille som berättade om sina tvångstankar och sånt, sjukt intressant men höll dock på att somna i slutet. nu ska jag hem och jag MÅSTE plugga som fan, soft. aja, tåget går om några minuter, kyss.

Kommentarer
Postat av: kungen

dålig uppdatering..

2009-11-12 @ 22:20:04
Postat av: kungen

dålig uppdatering..

2009-11-12 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0