hej influensan!

torsdags natt var en ren mardröm. hostan har jag haft ett tag nu men nu ville även dem tusen bankande hammrarna, kroppsont (är det ens ett ord?), förkylning och bröstsmärtor från och till hälsa på hos mig. fett soft. vart inte många timmars sömn under natten. sov från och till hela dagen och drunknade lite i mitt eget svett. på dagen hände inte mycket. pappa väckte mig och sa att det var middag. jag visste att jag var tvungen att äta i och med att jag inte fått i mig någonting på tjugofyra timmar så jag tvingade i mig själv mat. fick veta att jenny också mår pökdåligt så jag är lite glad trottsallt.

mat under dagen: liten kycklingbit, lite pommes och två ananas ringar.

natten var fin och skön då jag somnade innan nio och vaknade igen vid tre. sex timmars sömn på raken, YEAH!
somnade igen vid sex, vaknade vid åtta. kollade tv en bra stund, somnade igen vid tolv. vaknade vid två/halv tre av att mamma ringer och pappa kommer in i rummet och ska berätta att han ska ut och jobba eller liknande stup i kvarten. tackar så hjärtligt, jag behöver inte alls min sömn! sen kom farsgubben in och sa att dem ska ha middag här ikväll också. jag erbjöd mig att åka hem till mamma för att bli ännu mer omhändertagen. kommer bli fint. gilbert grape är på fyran och det gör mig glad, mamman är stoooor. jag har inte duschat sen torsdags.

mat under dagen: kan man kalla vatten för mat? mer kanske kommer hemma hos mamma. fyra ananas ringar och lite chips.

alltså har tv:n, sängen och mörkret varit mina bästa vänner dem här dagarna, och jag förväntar mig att det kommer fortsätta på det spåret. amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0