friends, lovers or nothing.

min dag. gick till skolan, ovanligt förväntansfull. vet inte varför. värdelös dag då man inte fick någonting gjort, great. religion i en herrans massa år och sen svenka. värdelöst. slutade ett, åka hem, kollade på gossip girl igen och sov. tanken var egentligen att jag skulle åka och hälsa på i vallentunaskolan men som sagt, jag sov. sen fick jag skynda mig till tåget och åkat till täby med jenny och miranda. vårt syfte med detta: hitta oss en bok, och inte vilken bok som helst. en burn book. vi fann den, åkte till vallentuna och fikade tills dem stängde, började även fylla i i the book. tycker vi fick oss en bra början.

nu ska jag sova, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0