DRICKER KAFFE.

sofia sandahl. säger (00:22):
HUR GICK DET IDAG FÖRRESTEN?
miranda. säger (00:22):
hahaha jaah! men jag har bara inte tänkt på det, fast fan det ere ju. du skulle garva om du såg konversationerna
gick med vadå idag?
sofia sandahl. säger (00:22):
skvallret
tror inte du anstränger dig
miranda. säger (00:23):
hahahah
tydligt det du
sofia sandahl. säger (00:23):
tycker det är trist
sofia sandahl. säger (00:24):
du tar inte mitt skvallerberoende seriöst
miranda. säger (00:24):
men har DU något skvaller eller?
hahahah aaw gummsilumsi då <3
sofia sandahl. säger (00:24):
jag har lite som jag sitter inne med men jag vill höra från andra först
miranda. säger (00:24):
m vist
sofia sandahl. säger (00:24):
du tror mig inte?
miranda. säger (00:25):
förklara mer om ditt beroende? är det något du behöver söka hjälp för eller något

söka hjälp? avlider.


sen kommer något obehagligt:

Martin - säger (00:29):
gillar att springa runt med dej på en gräsmatta på sommarn <3

och sen självklart, ett finsktljudklipp. denna gång om när vi var små och vi tydligen lekte.


Kommentarer
Postat av: Martin

Hahahahaha ditt jävla cp!!

2009-11-13 @ 00:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0