but we still have FUN!

igår var det som sagt middag och fika med släkten. jag fick två försenade födelsedagspresenter och det vet två böcker jag ville ha! style a to zoe och sen the fashion book. gladgladgladtjej.nu typ. tråkigt nog vart det ingen fika för mig för jag var tvungen att kuta som fan till bussen för att ta mig till repet. och seeeen kom jag hem och kunde sova i frid. (kommer bilder från kvällen då jag lånade simon's mobil, tråkigt nog suger hans kamera)

idag var det uuundeeerbaaar mat i skolan. typ värmd-i-ugn-falukorv och potatismos. mumma. potatismos och oliver räddade min lunch. vi slutar om sisådär tio minuter och då ska jag och emmis åka till stan för att göra lite matlagningsuppgifter, wohoo. ska köpa mig en redbull!!!!!!!!!!! och sen ska jag och pappa kirra pass, hoppashoppashoppas det hinner komma tills fredag! nåväl, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0