yo i did some things but that's the old me.

mycket med bandet = lite bloggning. inte för att det går någon nöd på er men ändå.

som igår, åkte på rep vid tre tiden och var tvungen att vara kvar tills nio då vi skulle börja rigga scenen för balen. var där tills tolv och jag var gaaanska sliten då. faktist inte kul någonstans. åkte hem och somnade på dirr. sen idag så åkte skapande verkstads gruppen in till morderna museét för att tjalla runt där ett tag. han "tråkigt nog" inte vara där mer en än timme då jag var tvungen att sticka till h&m och köpa strumpbyxor (vart en ring och ett snyggt linne också. vitt. har allt för mycket vita tröjor) för att sen åka hem och fixa iordning mig och sen vara nere vid nova vid fem och vänta på att få gå upp på scenen. det var exakt det vi gjorde också, väntade. tills klockan åtta. fixade sminket och bytte om gjorde jag också innan.

tiden började närma sig och nerverna och hjärnan började förstå vad som skulle hände. stå på en scen framför alla vallentunas 93:or medans dem käkade, okej det låter mycket mildare än vad det var. det gick väl inte helt felfritt, spelades fel, glömde texten på en låt och lite sånt. men äh. det var mysigt ändå. kom hem för typ en timme sen och tog då löpet ner till ica fem miuter innan det stängde och köpte mig en b&j, redbull och palle kuling. hade tänkt mig att avnjuta det med en audrey hepburn film. kan bli bra, kommer bli bra. breakfast at tiffany's.

kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0