BOMB.

igår. suddiga och dåliga bilder, men jag var ostadig på handen.
  


idag.
destinaion: åkersberga. why: fira simban.




åh jag är så glad att anna hittade den här tröjan och att jag köpte den till honom,
den är så jävla snygg.
han och farfar matchar varandra fint också.
  
  

det är ett hus på högra sidan också som är lika stort fast har en stor balkong, fick dock inte med det på kortet eftersom att jag fotade i farten. men alltid när jag åkte förbi dem när jag var yngre så tänkte jag hela tiden att i ena huset skulle min familj bo och i andra karros. det var så jag såg på livet, att vi skulle vara grannar livet ut. haha. visste dock aldrig vilket hus jag ville att vi skulle bo i, och den frågan följer med mig fortfarande. för ena har en stor och mysig ingång om man säger så, (som ni ser på kortet) och den andra har en stoor balkong. äh, det var en fin tid kyss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är man ju lite för bra, fan vad snygg den var på honom! Bra val tillslut

2009-05-22 @ 16:28:43
Postat av: sofia

är väldigt nöjd, tack ditt mongo!

2009-05-22 @ 17:55:21
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: grannen med k

jag gillade din livsyn. allt var ju bra härligt som kid!

2009-05-23 @ 15:18:51
Postat av: sofia

såå mycket härligare&bättre!

2009-05-24 @ 18:50:33
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0