ingen bra morgon.

igår var det sagt att jag skulle till skolan och det var ingenting mer med det. men i morse sa min hals annat. täppt i näsan var jag men det är jag i princip varje dag nu för tiden så det var inga konstigheter. meeen min hals ville inte sammarbeta alls. jag kunde knappt andas när jag vaknade och sen så äcklig och "fan-vad-ont-det-gör-att-hosta"-hosta. det resulterade en pappa som ringde skolan och sa att jag ej kommer, och nu kan jag inte somna om, är det inte så jävla typisk. inte för att vi hade någon lektion där jag måste befinna mig på men ändå.

får äta frukost, dammsuga mitt rum lite och kolla på filmer, har nog några fsf frågor här hemma som måste bli klara också. nu hör jag att pappa ringer någon och sjunger "jag må han leva", vad i helvete. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0