helgplaner.

fredag: stanna hemma ifrån skolan? äh det kan jag nog inte göra i och med att jag måste till ikea med pappa.. sen så kanske det är rep, om jag hinner med det. eller så var det spelning men det är inte säkert, hoppas att jag inte ska vara med. känner mig inte särkillt peppad. vi får se om jag skiter i hela dagen och är hemma och tycker synd om mig själv som får gå igenom spyor och massor, lockande.
lördag: innebandy hela dagen typ, eller förmiddagen. middag hos mamma. får se vad kvällen har att erbjuda.
söndag: innebandy här också.

fett kul helg!! lugn och stillsam, kommer nog bli ganska skönt. är så trött på allt och alla nu för tillfället, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0