en jävla massa saker.

  • jag hatar när folk smaskar.
  • jag fäller alltid ner locket efter jag vart på toaletten. försöker lära pappa samma sak..
  • jag gillar ej bananer.
  • jag åker till liseberg varje år.
  • mycket av mina kläder är min systers. ingen nyhet för någon va?
  • jag har få brabrabra vänner.
  • jag hatar när människor inte är sig själva och ändrar personlighet totalt beroende på vilka människor den är med.
  • jag går i samma skola som mitt ex = phäätt kul!
  • jag föredrar hellre en lugn hemmakväll framför en vild fest.
  • jag saknar min bästa vän.
  • min syster är min största förebild men jag hatar att erkänna det.
  • jag har jävligt tråkigt och ska nu sätta på en film och sova.
  • kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0