blood is sweeter than honey.

"det här är ett kedjebrev, du måste skicka det vidare till sju personer som inte är porrstjärnor, seriemördare eller presidenter. vi låtsas nu att dom här bokstäverna är skrivna i blod, som ett sista avsked. det är för allas skull. jag försöker hitta nya ord men det enda som existerar i mitt huvud är en miljon motbjudande klyschor som jag placerar i prydliga rader på pappret. vad skulle jag annars göra? jag är ingen trollkarl. det enda jag ser när jag passerar en reflekterande yta och av misstag möts av min egna spruckna spegelbild som jag till sist har lärt mig att inte hata är en oändlig rädsla - jag måste vända bort blicken av vämjelse. regnet försvinner trots allt inte bara för att man ställer sig under ett tak, jag är trött på illusioner."

- the new kid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0