ångest.

hade en fett kul kväll igår, åh har aldrig haft så kul i hela mitt liv! satt hemma med popcorn och cola light, kollade på euroskiten och skickade sms till anna om varje bidrag. fick också massor av sms av mamma "visst är hon bra?", "hon är ball", "visst var han bra?", "han är så söt" och sen när allt var slut "åh vad kul :)". ångrar "lite" att jag inte åkte med ut till helvete med emma och var med en hund hela kvällen. sen så kollade jag på en film och sen slocknade jag.

snart ska jag börja göra mig iordning för en fika nere i cerre med en kåmpish som börjar på e och slutar på mma. kommer säkert få höra om hennes hundkul igår, förmodligen. men det blir kul. nu börjar det blir bråttom/brottom! kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0