"aaah min datahand!"

idaaaag var det som igår, man gjorde ingenting vettigt i skolan. eller jo, vi hade matte nationella del två, och det gick ju som det gick. sen så hade vi rast i fyra timmar med, spelade lite dataspel i nån timme med anna, kollade på yoga, kastade energibollar (kommer upp på face hoppas jag!), sa adjö till emma och gick till täby med ph och apan. gick runt bra länge och letade efter ett par solisar till brodern min som fyller tretton år, GRATTIS! men sen bestämde jag mig för att han får dem när sebbe ändå ska beställa skor till honom från asos, så det vart en apsnygg tröja så att han får någonting idag i alla fall! han kommer bli glad.

nu är jag hemma och ska snart åka hem till mamma och fira simban lite, käka middag och fika. men va hettere, hare bra och gör "vilken medlem i birds & words är du?" på facebook, bli inte mig bara. kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0