21:20

"jag kommer alltid att bry mig mer om dig än vad du gör om mig.
jag kommer alltid att kämpa för dig hur mycket du än puttar bort mig.
jag kommer alltid att ta tillbaka dig, vad du än gör mot mig.
jag kommer alltid att försvara dig vad folk än säger om dig.
det kommer alltid att flyga en fjäril när jag ser dig.
det kommer alltid att rinna tårar för allt du gjort och gör.
dom kommer alltid att tycka att jag gör fel som förlåter.
dom kommer alltid att se dig ur sanningens ögon.
jag kommer aldrig att förstå att du är fel för mig.
det kommer aldrig att sluta göra ont när du sårar mig.
det kommer aldrig att gå att prata med dig hur mycket jag än försöker.
vi kommer alltid att ha ett avstånd mellan oss, byggt på det förflutna
vi kommer alltid att vara dom som aldrig fick varandra.
du kommer alltid att gå förbi mig som om jag vore luft.
du kommer alltid att dra så fort problemen kommer.
du kommer alltid att lämna mig för någon annan, någon bättre.

men..

jag kommer alltid att låta dig komma tillbaka.
jag kommer aldrig att kunna avisa dig.
du kommer alltid att ha en del av mitt hjärta."

- vendela grudd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0