19:34

har precis käkat en blaffig jävla räkmacka som pappa t och suss skramlade ihop, snackade lite skit om släkten och sen ringer det, det var min farfar. såhär löd det samtalet:

jag - hej det är sofia!
farfar -  hej eh.. ja.. alltså. eh, haha, vem var det?
jag - haha, sofia?
farfar - jahaaa hej! jag vart så snopen, jag kände inte igen rösten.
jag - hehe okej
farfar - och du trodde säkert att det var din pojkvän, HA HA HA!
jag - hehe nej inte i direkt.. hehe.
farfar - nehepp, men är pappa där?
jag - jaaa vänta lite!

ovanligt pratglad och skrattvänlig, men jag gillar det! just nu rockar jag till en gammal dänga, gym class heroes - cupids chokehold. sköön låt, och om en halvtimme går tåget mot staden och upp till p3's rum där miss li väntar oss! känns rätt bra måste jag medge. tror också att jag ska ta med simons fingerboard(stavning?) och leka med på vägen. gillar dock inte när emma lurar sin partner med att jag är lesbisk, utan min välsignelse. men men, nu ska jag byta om på överkroppen. kyssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0