19:24

skolan var ovanligt kul. kan ha med att göra att jag och anna hade lite väl roligt med mariah carey låtar.. äh vi är bra. skoldagen var inte lång och när vi slutat så gick jag och emma till täby. där shoppades det ganska mycket för min del. två par skor, en ring, två linnen (jag behöver inga fler, jag behöver inga fler, jag behöver inga fler. suck), två stycken nagellack och en sjal. jag behöver jackor, väskor och jeans. jag ska ha converse, punkt. men det får bli en annan gång. kanske kommer bilder på det jag köpt senare. emma köpte ett linne och en klänning, fint!

nu ska jag göra nått annat, kanske måla naglarna med ett fint nytt nagellack? ja. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0