18:50

i fredags var jag hos emsan som jag skrev i tidigare inlägg, det var kul. vi åt mr. party, kollade på en film i tio minuter, liftade med hennes kompis till centrum för att colan var slut och snackade en hel del. det vart ganska sent men en mysig kväll helt enkelt.

lördag. det var meningen att jag skulle upp relativt tidigt men så vart inte fallet. fick hur som helt sällskap av erik och miranda till stan då dem skulle köpa presenter. när jag kom till mina kusiner så sattes det igång med matteplugget, fyfan två/tre timmar och jag hatar det. avbröt lite med att säga att jag skulle "kissa" då jag i självaverket lekte med barnen. menmen, sen vart det en chilldill kväll framför tv:n.

idag. vaknade vid elva då nora kommer och väcker mig och säger att det är frukost, och efter det vart det mer matte. blöblöblö. sen åkte vi till nått jättemysigt ställe i nacka där det spelades fotboll, badades, cyklades, fikades och solades. sen åkte vi tillbaks till lägenheten och då bestämde jag mig för att åka home, det sista jag hörde när jag åkte ner i hissen var en ljus liten röst som sa: "glöm inte att du älskar mig". det var nora. jag har lärt henne allt jag kan. på tåget träffade jag på miranda och vendela, vilket var år sen känns det som. men trött som jag var så var jag en aning tystlåten och ville bara sova. nu är jag hemma och kollar på stylista, och snart börjar gossip girl love it. pappa har åkt till riga så denna vecka är jag ensam i lägenheten. åh. vad. skönt. kommer verkligen njuta!

nej nu ska jag göra något ätbart, försöka i alla fall. bilder kommer väl sen. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0