17:17

dagen började med en tråkig och äckligt dusch. har börjat ogilla duschningar. sen så åkte jag och pappa ner till hammerhill och kollade på innebandyn. det var så pass spännande så jag började bita på naglarna och sprang och kissade flera gånger i timmen. dem kom tvåa, men dem var duktiga ändå tycker jag. omöjligt att vinna över ett lag med en sjuk forward. innebandy är roligare att kolla på än man kan tro! hur som helst, fick skjuts av mamma till bällstaberg när allt det var över och där spelade lilla anna match mot vallentuna. dem förlorade, wohoo go vbk! mötte även erik där som skulle ha match efter, orkade dock inte stanna och kolla. allt för allt.

haha anna frågde vem som var min bror av alla små kids bakom mig, jag svarar "jadu, den fula fan". hon pekar då på fel grabb.. haha bra jobbat! han kommer sen till mig "din kompis tycker jag är ful", tyckte så synd om honom! nu ska jag gå och peppa pappa lite med att skynda med maten! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0