16:02

vaknade av mig själv runt åtta/halv åtta tiden, kunde inte somna om men det var skönt. hade som vanligt bara matte och den lektionen gick ovanligt fort. stannade i skolan med anna i en och en halv timme efter vi slutat i brist på annat. sen drog jag till vallentunaskolan och mötte upp elin i väntan på vendela. chillade lite med henne en stund och sen begav jag mig hem. nu snart ska papp, suss och jag till ikea och införskaffa lite saker som jag ska ha i mitt rum. längtar. ska också äta där, vilket jag aldrig gjort förut. vad som händer ikväll återstår att se. idag invigde jag mitt nya snygga linne och mina skor, sen så hade jag min sjal som jag (och vendela) älskar. ska köpa en mintgrön och gul också, meeen ge mig pengar? kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0