12:53

hade lite väl svårt att komma upp i morse men jag klarade det och skolan var soft. vi hade bara matte som vanligt, jag och emma var inte på ett sånt där plugghumör så vi bestämde oss för att smyga ut och "jobba". läraren kom på oss och frågade varför vi inte satt i klassrummet, vi svarade nått liknande med att man inte fick jobba i lugn och ro. hon säger då "men anna är ju inte här idag", haha vi gillar dig camilla. du är så realistisk. sen så har emma och ph bestämt att dem ska supa bort alla problem ikväll, gulligt. när vi har genomgång så smyger ph in med "men vi dricker så mycket att vi inte kan gå då", haha en rolig tjej helt enkelt.

dem frågade om jag ville vara med och även fast det låter lockande så är jag upptagen ikväll. vet dock inte hur lång tid en promenad kan ta men vi får se. kanske hinner till dem en liten stund ändå. hoppas. men nu ska jag nog hoppa in i duschen och yla lite. och jag hatar flo rida - right round så innerligt mycket! kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0