12:11

vart hemma idag också, tror jag smittat suss lite också hehe. vaknade för en halvtimme sen typ. väldigt vädligt skönt. har inte käkat frulle än men det finns knappt nått gott att äta så det skapar ett problem, helt klart. ehm ja, vad ska jag göra idag då? i och med att jag inte gjorde dem där förbannade fsf frågorna igår så kanske det är bäst att göra dem idag. trist. sen så ska jag lyssna ännu mer på låten i det tidigare inlägget, är helt freakin' in lööööve! sen så ska jag säga "vafan morfar" lite då och då när jag loggar ut från msn pga att mitt lösenord är sparat där borta. så det kan vara han som är inne på mig ibland. fett kul.

aja, nu ska låten pumpas! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0