11:31

gårkvällen var fin, mysig och rolig. martin var mest taggad, erik fick snacka med miss li och säga "tja marcus" till marcus krunegård och miranda vart filmad många gånger. jag också, lite hemskt. men han är snygg, den där marcus alltså. PAXAD! det började vid halv tio och höll på till elva, vi fick med oss pins och en skiva hem. lyckat vart det. förutom hemfärden på tåget, fick mig ett par smällar.

idag ska jag duscha, käka och sen ut till åkersberga, ett litet landställe vi har. kommer gäster som ska fira simban och äta på vårbeskostnad. haha. det kommer bli roligt, kusinerna kommer också. jajuste, igår kom jag på att jag inte kommer ihåg hur en av mina kusiner ser ut. ser henne dock aldrig så det kanske inte är så konstigt. nåväl, det hör inte hit. nu: ladda upp bilder och videos! kyss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"tjena marcus!" vareju :)

2009-05-22 @ 11:11:23
Postat av: sofia

jaaaajuste!

2009-05-22 @ 12:47:11
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0