01:42

nu ska jag berätta en liten saga, eller jag ska väl berätta om min dag.
saga eller ej, här kommer den.

vid tre tiden får jag ett samtal av erik som hetsar ner mig till nova för rep, så dit for jag. sen efter lite trubbel med texten så åkte jag hem till mamm och åt god sallad, efter det så "skyndade" jag mig hem till emma där fyra andra flickor befann sig. (kan vara för att en av dem bor där och två andra var hennes vänner, plus ph). sen efter lite skratt åt alla ph's pojkvänner så begav jag mig på den eftertraktade promenaden med cajjo. den var lagom kall och spännande, ett år efter frågan kom på tanken så vart den av. bra jobbat av mig. nejmen det gick bättre än jag trodde om man säger så. länge sen man träffade honom, och vi hade en del att prata om. haha. trodde ju dock inte att jag skulle bli spammad av alla i emmas hem men det var en annan femma.

sen efter ungefär två timmar ute/i en bil så gick jag in till dem. det var inte full rulle där inne men kul ändå. tre stycken försvann och tre kvarstod. emma klagade på hur tråkigt hon hade och linn satt vid datorn och kollade på beyonce videoklipp, woho! sen vart det lite deepare talk, välbehövt och lite småmysigt. haha. sen nu har jag varit hemma i typ tjugo minuter och är inte ett dugg trött. kanske inte skulle ha tryckt i mig den där energi drickan.. men den var god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0