what to do.

godmorgon era små vider. sov inte så värst bra inatt heller pga den där jävla mensvärken, blääää. hate it. snart ska jag hoppe in i duschen men först ska jag äta! är äckligt hungrig. sen vid tre så ska jag bege mig till bällsta och hem till familjen söderblom där lilla jullan fyller år. eller antingen har hon fyllt år eller så fyller hon år snart. vi skulle i alla fall dit på afternoon scones och fira henne. sen var det sagt som så att jag skulle till täby och möta upp alexandra och sen bli upphämtade av david och åka hem till en person, men nej. så blir det inte.

så nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll, what a pity. aja får hitta på nått då men nu kallar frullen. kyss.

ps. grattis marcus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0