varning för äckligt lång text!

gådagen. åkte en sväng till farmor&farfar som sagt, åt lite, spelade pingis och lite till. det var lite pinsamma tystnader när kusinerna kom, men the hills räddade situationen. mmm lovely. sen så bar det av hemmåt för att byta om och sminka sig lite. and swiiich im off to mals penthouse! där befann sig jenny, miranda, elin, vendela (självklart) och två till killar som jag inte minns namnen på, efter ett tag kom också mickan och hennes boytjag köpte en fridatidning med lipgloss och sen hjärtballonger till ven. men mer ska hon få! där var det schlager för hela slanten, plus lite korsord med elin"häll upp en drunk så kan vi klunka medans vi löser korsord" haha du är en sjuk kvinna elin! sen så vart det lite rabalber när operafittan vann, men ingen skadades. eller?

efter ett tag bestämde vi oss för att åka in till stan och äta fett (donken). vi mötte upp kocken, ansgar och en annan kille vi stationen som gjorde misstaget att följa med på våran resa. mötte en massa äckliga och roliga människor på tuben men en värd att nämnas är lilla glasögonbollen sam som kallade vendela hans girlfriend. usch. efter ett snabbt slukande på mcdns (egengjort förkortning, yehes!) så tog vi nattbussen hem. självklart börjar ven och mal prata med allt för många främlingar och det är här steffe kommer in i bilden. en man som är i sisådär 40/50 årsåldern och förmodligen har en däng av någon sjukdom. inga tvivel!

han skulle självklart av på samma ställe som oss och på den lilla vägen försegick snöbollskrig, utdelning av pappor, en äcklig man som kommer på cykeln som frågar om efterfesten var hos malin USCH! och lite annat.

miranda sov här och vi somnade runt halv fyra/fyra tiden. skulle följt med mamma och kolla på en lägenhet här i kragsta men jag var allt för död så jag skippade det, men jag hoppas hon slår till och köper den! idag ska jag endast sitta framför tv:n i och med att jag missat allt som gått i veckan. aja, nu blir det bara längre och längre. kyss.

Kommentarer
Postat av: VENDELA

HAHAHAHAHA ÅH HADE FÖRTRÄNGT EFTERFESTEN HAHAHAHHA

2009-03-15 @ 15:12:02
Postat av: sofia

HAHA SSSSCH!

2009-03-15 @ 15:43:19
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0