must have done something right.

så jag åkte till kalaspartyt igår, och jag kan inte påstå att jag var särskillt pigg och pratglad. men jag åkte. god mat, urgott bröd, god tårta och trevligt folk. pappa skulle upp halv fyra i morse så vi åkte där ifrån runt halv tio så jag missade halva despan och somnade strax efter det. missade seinfeld..

idag kom jag knappt upp, vilket har blivit lite som en vana. visst brukar jag vara sjukt trött på mornarna men inte så här trött, nått är fel. men barnen är så golliga när dom vill så det är tur. eh jo juste, ett barn skulle berätta en historia om en pojke och då sa hon: ".. han hade ett litet huvud, precis som dig, och sen så hade han en blå tröja.." VAD I! har jag ett litet huvud? åh, som sagt, dom är gulliga när dom vill.

på min halvtimmes rast så tog jag mig en prommis till statiol och köpte tuggumin och en cola light. sen så tänkte jag göra sjuka emma sällis ett tag men hon var ute i skogen så jag bestämde mig för att gå ner till sjön. så där satt jag på en pänk och avnjöt min light och undrade över livetsmeing. runt tre kom sara och hämta en av sina barnvaktsungar som jag praoar med. får se om vårat en-sekunds-hej fortsätter. kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0