jag dog inte. men nära var det.

jag var inte ett dugg nervös och allt gick felfritt. jag gråter aldrig.
eller.. man skulle väl kunna säga att min nervositet steg en aning när jag möttes av fina vänner. good friends came kan man ju säga. suck. fick en liten (läs: stor) tår i ögat när jag tänkte att många av mina vänner kunde komma förutom du. tack. men jag fick en ännu större tår i ögat när jag gick och kramade om töserna när jag klivit av scenen. fuck att jag är känslig. vi vann dock inte men jag tycker ändå att jag och miranda gjorde en bra insats med att rösta typ fem gånger var.

nu måste jag ju nästan gå och lägga mig, upp runt nio i morgon för inspelning in the city. kul. det är sjukt varmt i mitt rum och jag hör hur pappa snarkar från vardagsrummet, kunde inte hata det mer. lökigt och störande. kyss.

Kommentarer
Postat av: ven din vän

du var helt amazing igår min sköna

var stolt över att du heter sofia sandahl och har en röst som är snygg som fan. jag är iaf stolt, hehe och en eller tre tårar ploppade väl ut när din röst fyllde din svettluktande källaren, blev dock inga fler eftersom att jag kände mig lite utstickandes bland alla svarthåriga grohlande rockare med mitt blonda hår och tårfyllade ögon, men nåväl du var fantasstiiisk

2009-03-29 @ 20:15:13
Postat av: sofia

haha aaw, tack min fina fina vän! va, gillades inte dom svarthåriga grohlande rockarna? jag diggade i alla fall asiat-emot.

2009-03-29 @ 20:31:14
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0