i kissed a girl di di di di di.. NEJ!

i en timme och en halvtimme har jag städat i morse direkt när jag gick upp, och det var nte bara mitt rum utan hela lägenheten! hur bra är jag på en skala? max poäng.

ja igår. hem till jenny for vi och där var paulina och emma. vi fick vad man kan kalla en liten god välkomstdrink och sen maten bestod av lövbiff, pommes och beasås. mumma! sen vart det lite ölspel samt jag har aldrig. sen kom det några killar och the mood sänktes lite, haha. synd. kvällens roligaste var i alla fall paparazzi korten med emma och paulina. åh herregud vad jag skrattade. och dom bilderna på min mobil är inte censurerade nog att visa, inte vissa i alla fall. åh jag är en hemsk vän, haha. sen vart det halv tolv tåget hem med miranda i släptåg. hon sov här.

  

balongskada09. det är dock oklart om hur det gick till men hon lyckas med allt.

  

mitt lapptäcke som jag gjorde med mina egna bara händer! det tog lång tid och krävdes tålamod. jag lärde mig en lärorig läxa medans jag lappade också.. miranda kan inte lappa!

  
fråga till sista bilden: vilka är det?
mer bilder kommer förmodligen sen när jenny laddar upp från sin kamera.

idag. snart måste jag hoppe in the dösch för halv tre bär det av in i skogen och hem till min moster där hemmes toyboy  fyller gubbe, dvs femtio. sen senare ikväll så ska jag kanske vara med vendela, elin och miranda (?). det var snack om vårdagsjämning vid en sjö. alla dessa idéer.. kan bli kul. aja nu ska jag ta ett till glas diet coke och sen ska jag fräscha till mig rejält. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0