under svenskan hade jag och emma lite kul..

e = emma
s = sofia

logiskt.

e - punkt punkt punkt
s - dott dott dott
e - haha aa visst tja tjena knull
- amen knip vaa?
e - JA SKA KNULLA SÖNDER DIG!!! *arg gubbe*
s - okej, blir jag paff (bra svenska?)
e - oki

*anna byter plats mitt under filmen vi kollade på för att vi skrattade och skojjade utan henne*

s - jag tror hon blev ledsen
e - ja med. vi bankar henne sen
s - bankar barbara
e - vi bankar henne. ska knulle henne upp och ner asso
s - nej ingen snuskig kroppskontakt, förutom att banka ner henne. okej?
e - hej din anal lösa fitta!
s - muskellösa slappfitta
e - shit hur visste du?
s - google
e - nice. :) de va väll där ja också såg den.
s - bra, då är vi enade :)

humorn var låg, men så blir det när man är trött. kyss.


Kommentarer
Postat av: Emma

De finns ju knappst någon som kan tycka de där är roligt. Plus att de ser ut som att ja är seriös med asso. Det är jag icke. hahahaa

2009-03-04 @ 08:47:49
Postat av: sofia

eller hur.......

2009-03-04 @ 13:21:59
URL: http://sofjo.blogg.se/
Postat av: Anna

humorn var galet låg...

2009-03-05 @ 07:25:40
URL: http://annaademyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0