today is the day with the big D.

vaknade av att pappa t stormade in i mitt rum och väckte mig. han hade köpt färska frallor och ville att jag skulle äta nununu. fortfarande i chock går jag upp och klär på mig lite mjukisar och går och äter. det var gott. nu sitter jag här och börjar bli lite smånervös.

saker jag ska göra innan tre är:
ta bort mitt nagellack.
måla på nytt.
duscha.
sminka mig.
välja kläder. om det blir svårt så tar jag nog med lite ombyte. ehe..
sen ska jag välja skor.

min mage. min mage. min mage. min mage. KABOOOOM! vi ska spela under earth hour. fråga mig inte hur det kommer gå, kanske måste spela unplugged. minst sagt spännande. gillar inte att miranda säger att jag ska ta tre shottar innan jag går upp. eller? kanske inte är en sån dum idé.. tåls att tänka på. nejnu ska jag sätta igång så jag blir klar i tid. wish me goodluck! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0