sophia ska få sin hämd. tro mig.

Anna » What is love? säger (18:32):
hm...

sofia sandahl ﺕ säger (18:32):

hm

Anna » What is love? säger (18:33):
en fågel kvittrade precis i mitt öra...

spännande..
sofia sandahl ﺕ säger (18:33):

hoppsan hejsan

mm..

spännande..

aaa.....

håhjåjaja..

Anna » What is love? säger (18:33):
kvidritt kvidritt

sofia sandahl ﺕ säger (18:33):

tudidi..

Anna » What is love? säger (18:34):
den kvittrade att ojj DU KUNDE INTE STÅÅÅÅÅÅ IGÅR!!!

sofia sandahl ﺕ säger (18:34):

MEN VAF FAN

AHAHA

EN LÖGN!

Anna » What is love? säger (18:35):
HMMMMMMMMMMMMM

sofia sandahl ﺕ säger (18:36):

VAD I HELVETE

PH SKA DÖ

HAHA

Anna » What is love? säger (18:36):
HAHAHAHA

detta får mig att börja undra om jag mådde så bra som jag trodde igår?
fast jag VET(!!) att jag kunde stå och jag kommer ihåg allting sen igår så sannolikheten att sophia ljuger är väldigt stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0