sara åker till miami snart..

..så det börjar bli dags att välja lite som hon ska köpa. tror iuförsej att jag kommer be henne köpa lite snygga saker för då går nog ingenting fel. men hon sa nått om victoria secret och jag måste säga att jag är lite sugen att köpa nått där ifrån..

PureSeductionEDTLotionSet-1.jpg Pure Seduction EDT & Lotion picture by ilovevs_photo
den här, pure seduction , parfymen fick jag sist hon var i NY och den är to die for! den luktar verkligen äckligt gott, vågar knappt använda den. nej jag kanske ska ta och trotsa mig själv och gå och lägga mig nu. sounds good? yes. godnatt&kyss.

ps. bilden är inte min utan den plockade jag från den här sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0