mtv is my hero.

igår hände det inte mycket hemma hos pappa t. jag somnade strax efter tolv, eller om det var ett. sen vaknade jag av att det var kallt som satan i rummet. funderade lite på hur det kommer sig och kom snabbt på att jag öppnat fönstret mitt i natten då det var som en finsk bastu här inne. no nice. aja vid tre säger pappa att vi ska hem till farmor&farfar, men jag är skeptisk. sure, farmor och farbror thomas fyller år idag men jag vill inte missa vendelas kalas hos malin. no can do! får se hur man löser det där.

såg för ett litet, litet tag sen att det var the hills ända fram tills tio över sex. yeheees! fyfan va underbart. sen där efter börjar the city, visserligen har jag redan sett alla avsnitt på mtv.com. men ändå. aja nu ska jag hämta frukost, kyssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0