hej felix.

inte så hård dag på förskolan idag men det hindrade inte mig från att somna lite på min ras + lite till! vi var inte ute länge idag vilket gjorde mig mycket glad i och med att solen inte lyste lika mycket som man ville. efter jag slutat fick jag småspringa till tåget som förde mig till the nova. rep. smooth and easy skulle jag vilja säga. sen så vart det snöstom så vi bestämde oss för att stanna inne och lyssna på några band som soundcheckade inför nått. ett snyggt band som bestog av tre snygga karlar klev upp på scen, och jag blev kär. hans röst, deras kläder, deras ansikten, mmmm. mumma. hej felix. men jag vill fortfarande veta vad dom heter!

när jag kom hem så hann jag vara hemma i sisådär tio minuter innan pappa t rullande innanför dörren och drog med mig på hockeyn som jag lovat honom. det var kallt och vallentuna vann. som vanligt alltså. sen fick jag skjuts hem till erik där hela birds & words gänget + miranda var. vi kollade på filmen falling down (obra film, dock var det endast jag som hade den åsikten), snackade skit och åt godsaker. tanterik hade bakat en ypperligt god kaka också, det gillas! sen smög vi till tåget och nu är jag här.

i morgon, tio över tre, tar tåget oss till stan då det är dags för min första spelning ever. otroligt nervös och i och med att jocke inte kunde sluta prata om det så kommer jag nog ligga sömnlös denna natt. precis som alla andra då jag tänker för mycket på hur jag ska stå, vad jag ska göra, vad jag ska ha på mig och allt sånt. kul. kyss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

don hette royal radio:)

2009-03-29 @ 01:25:09
Postat av: Anonym

royal radio hette dom:)

2009-03-29 @ 01:26:53
Postat av: sofia

åh, tack!

2009-03-29 @ 17:36:20
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0