FREDAG, TJUGOSJUNDE FEBRUARI.

är KÄR i linas jacka. vill ha den nununu! haha fult att jag provade och fotade den.
men äh, den är lovely!

 


sorry för att den är åt fel håll. här spelar vi/han scooby doo tv-spel och eftersom att han inte är lika duktig som jag är så blir han sjukt sur och börjar slänga kontrollen hit och dit, stampar i golvet och sånt. fick dock inte med det på film men jag älskar när han väser "nu blir jag aaarg" där runt tio sekunder in på filmen. ha ha skrattar varje gång. och han var helt omedveten om att jag filmade. lite kul.

  

hon slockna vid sju..
  
den sista bilden är på min bleka bror hos mamma igår. ett hemskt foto på honom.
i morgon är det skola, loove it. eller?.. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0