ett väder för småbarn och idioter. snälla ge mig sommar?

igår sov vendela här, skulle kolla på den nya hannah montana filmen men sen kom hon hem med en gammal film med endast avsnitt.......... bra jobbat. aja hon stannade uppe och kolla klart på den medans jag gick in på mitt rum och kollade på ballar av stål. sen idag så var tåget försenat och det ryktas om att det hände en olycka. usch, hatar när sånt här hände, speciellt när det är en tretton-årig flicka som det händer. sånt här händer allt för ofta i vallentuna, ta mig här ifrån?

jag var otroligt seg på förskolan, hoppas det inte märktes. trolgen märktes det. aja nu är jag hemma och det är ett skitväder fram och tillbaks. vem fan vill ha snöstorm i slutet av mars?! äckligt. vill ha sommar. nej nu ska jag äta nått, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0