tisdag&onsdag.

igår. efter skolan följde jag med alexandra till stan då hon skulle ta hål in the navel. painful för hennes del men nog mest för mig då hon klämde SÖNDER min hand. tack bejb. hon gjorde det gratis förresten, hon en kille som sjöng "we wish you a merry christmas" när det var som värst. längst inne i en klockaffär. sounds good? efter så åkte vi hem till alexander då han var ute och meckade medans vi var på hans rum och cammade med varandra från olika datorer. gillar oss. sen drog vi över till max&david och åt. sen vid halv tio så fick vi skjuts hem, thaaanks kiddo.

  
  
  
  
  


idag. min morgon började INTE bra. eller till en början men sen vart det pisamt.......... mötte också söta elenor vid tåget! det var mucho roligt måste jag säga. sen efter pedagogisktledarskap så hade vi tre timmars håltimme då mats var sjuk, som vanligt!! sen så skippade jag matten pga en liten sak, ehe. sen bar det av till vallentunaskolan. mötte ett snyggt födelsedagsbarn, en skvallererik och massor av andra människor. förutom en. kul, haha. aja nu är jag hemma och lyssnar på underbar musik. thats all, hoppas du är nöjd erik. kyss.

Kommentarer
Postat av: erik,

ja, det där dög :)

2009-03-11 @ 20:09:03
URL: http://jesuserik.blogg.se/
Postat av: sofia

tack :)

2009-03-11 @ 20:24:54
URL: http://sofjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0