23:44

somnade vid tre igår, vaknade tio idag. jag är trött. teo tog hit en kompis, jag skrämde dem ett ex antal gånger, dem drog och köpte lunch på ica med anna. då passade jag på att sticka på rep i två timmar, höll på att somna på både dit och hemvägen. åkte "hem" och läste en bok och hoppades på att kunna somna, fail. middagen var utsökt som alltid här och när alla var mätta och belåtna så kom en jugge med ideén att ta en kort promenad ut på stan. vi gick till wayne's cafe och åt glass. lakriiiiiis, åh så god så god så god! sen gick vi vidare till någon stor lekpark där jag, teo och anna roade oss bra länge.

jag är ett litet barn när jag får chansen. tror jag till och med hade roligare än teo. nu sitter jag och njuter framför seinfeld. väntar på att anna ska vara klar på toaletten så jag kan göra mig klar för sängen. need sleep. idag fyller även min syster tjugoett år, grattis grattis vackra du! jag har försökt ringa och skicka sms men inget har funkat, så jag är inte dum och skiter i det!

nåväl, kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0