övningskörning ett.

glömde berätta att jag äntligen börjat övningskört lite! en gång på ip, dagen innan vi åkte till göteborg. var duktigt nervös när jag satte mig på sidan man kör på. saker jag ägde kungen på: parkera, starta bilen och styra. saker jag var lite mindre bra på: börja köra, koncentrera mig på att köra och inte hålla på med ringen och plocka bort hårstrån, använda speglarna och backa.

mamma sa att jag skulle parkera på en plats och sen backa ut och svänga. parkeringen gick super som alltid, men sen när jag skulle börja backa så gick det lite snett.. jag gasade på alldeles för mycket och åkte i väg i en jävla fart, fick panik och kollade på mamma samtidigt som jag skrek/skrattade. min hjärna kopplade inte att jag skulle bromsa så det fick mamma skrika ett ex antar gånger. men bortsett från det och alla kärringstop så gick det bra! jag lär mig.

här på west coast är det soligt men det blåser väldigt mycket så jag har inte bestämt mig om jag vill ut och sola eller inte. bad blir det definitivt inte! ska snart ut och övningsköra igen också, exiting. vill ha pipers glass. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0