if you love someone let them go, if they return they're forever yours.

har käkat en god middag och kollat på film med sibbe och pappa t. just nu kollar jag på rock star, sjukt bra film. har dock inte börjat packa än vilket jag tror jag måste göra nu. kommer bli svårt som vanligt. har två resväskor och en liten till att packa i. vi ska åka tidigt i morgon, usch. funderar på att vara uppe hela natten, eller i alla fall så länge jag klarar av det. går det att ta ut pengar där förresten? alltså i finland. hur mycket är finska pengar jämfört med svenska? ska nog köpa några finska skvallertidningar där också, få någon (farmor typ) att översätta. lära mig säga saker på finska ska jag också göra! hittills kan jag bara kakka = bajs, räkna till tio, vittu = fitta och sen en svordom som jag inte vet hur den stavas.

funderar på att ta med mig datorn också för att kunna lyssna på bra musik åt minstånde.. ser inte fram emot alla hundra tusen miljarder mygg som kommer bita mig. första natten bor vi som tur var på ett hotell, yeheees! kommer förmodligen inte fatta ett dyft av vad någon säger till mig där, men det är kul. är faktist lite förväntansfull nu. vad fan. lyssnar på sweet jackie också, fan vad den är bra. när dem uppträdde den där på peace&love så kan det ha hänt att man fällde en tår. åh, blödig som fan? ja. nåväl, ska väl packa och kolla klart på filmfan. kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0