hola

pratade nyss med mamma och hon sa pecis att hon hade tänkt överraska mig och simon med en spanienresa, jugge&lina är där nere med barnen i ett hus och tjatade på att vi skulle komma eftersom dem hade plats till oss. meeeen verken jag, simon och mamma har ett pass. allas har gått ut. det kostade tusen spänn styck att fixa ett tillfälligt eller nått och det skulle gå, så hon började kolla på resor och det kostade mellan fem och sju tusen styck och det hade inte hon råd med just i detta nu. så det vart inget.. suger så in i helvete men what to do.

hon sa att vi skulle fixa pass så fort som möjligt för att kunna överraska oss med sånt, och gud vad jag hoppas att detta inte bara var en engångsföreteelse! nåväl, vi ska i alla fall åka till göteborg på måndag nu så jag slipper packa idag. score! kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0