hello stockholm.

vaknade vid elva och kollade klart på en film vi började på igår, the ruins. ingen film jag kan rekomendera. sen färgade mamma mina ögonbryn, fick packa och klä på mig, åkte och handlade, packade ännu mer och sen, slutligen, åkte till tåget som skulle ta mig och anna till göteborg. trodde vi ja. det var tydligen elfel så vi fick hoppa av uddevalla och ta buss där ifrån med trestadsbussen till stenungsund(?) och sen där ifrån åka med tåg till göteborg där stockholmståget väntade. det var den varmaste tågresa jag vart med om. eller sl brukar alltid vara en jävla ångbastu på sommaren men när man åker så där långt så brukar det nästan vara för kallt, men inte denna gång. hade en jobbig barnfamilj på andra sidan gången också, great. mamma och pappan lackade på barnen hela tiden och sa att ena hade adhd och skrattade lite.

sen så var det en kille som vart avkickad från tåget för han stulit två öl. like. men efter en lång varm stund så var vi äntligen framme. mötte upp sebbe vid tunnelbanan för att få nyklar till lägenheten, skildes åt och vi åkte på momangen. sen vi kom hem så har vi kollat på film och haft oss. nu kollar/lyssnar vi på musik och jag funderar faktist på att gå och lägga mig. kanske inte än. toapappret är slut. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0