göteborg.

så jag befinner mig i göteborg just nu. igår kom vi hit vid fem tiden och åkte direkt dit gothia cup ligger för att kolla på min kusin som spelade. dem förlorade. vi åkte och handlade och till middag vart det en underbar sallad som mamma gjorde! fan vad god den är. satt och pratade med mamma, neta och anna efter maten och shit vad den där anna kan prata! hon var inte tyst för en sekund och babblade på om både det ena och det andra. kul. och jag älskar parmesanost. kan käka en hel själv om jag fick det. nåväl, somnade i ett mer eller mindre kvavt rum. hatar det.

vaknade helt svettig, åt frukost och hoppade in i duschen för att sen åka in till stan och shoppa! och shopping vart det! köpte två ringar, en väst, en halv kort söt "kavaj" om man säger så, ett par trosor, ett linne och en skinnjacka som jag är head over heels in love with! sen vart det att kolla på ännu en till fotbolls match adam spelade, denna gång mot ik frej. alltså täby. dem vann och vi åkte hem och grillade kyckling till middag. så gott. sen dess har vi kollat på tv, en film och tagit det lugnt. i morgon åker vi till västkusten!

kommer vara fyra härliga dagar. men mer om det sen, nu orkar jag inte skriva mer. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0