21:31

just nu befinner jag mig i hamburgsund. middag: krabba. efterätt: glass med jordgubbar. just nu: sitter vid datorn samtidigt som jag blickar ut mot havet och alla båtar. blåser det mycket? nej. är det soligt? hell yeah. uhuunderbart med andra ord! min favoritplats, älskar det här.

i morgon ska jag och mamma ut och gå innan frukost. undrar hur tidigt det blir bara. sen ska jag sola och bada som aldrig förr. måste jobba tillbaks brännan! började ju fjälla för ett tag sen............... fack. försöker få med mamma att kolla på nya harry potter filmen på fredag också. går väl sådär. juste! glömde säga att jag, sofia, i förrgår köpte två böcker. BÖCKER! första gången i mitt liv tror jag. var visserligen ego girl av carolina gynning och en shopaholic i väntans tider av sophie kinsella. vet dock inte vilken utan böckerna den är? hoppades på att det var tvåan, kan ha vart därför jag köpte den. är totalt förälskad i filmen, totalt.

nåååväl, nu ska jag se på tv. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0