15:01

igår. klockan var ställd på 09:30, bussen gick 12:10 och jag hade ingen aning om vart på centralen den gick ifrån. och just därför snoozades(?) det i en halvtimme. svettig as hell fann jag bussen och kunde lugnt sitta och vänta på att bli insläppt i gate nitton. vägen till göteborg var ganska soft. hade tidningar att läsa, sov lite och sista två timmrarna satte jag på dotan och spelade lite spel samtidigt som musiken dånade i lurarna. lovely.

sen var det dags igen, leta efter bussjäveln. efter att ha irrat runt ett tag så frågade jag om hjälpen och fann den proppfulla bussen mot uddevalla. den enda platsen som fanns kvar var bredvid en kille med långa naglar och bakom en afrikansk familj som lyssnade på afrikansk musik högt och ljudligt samtidigt som mamma sjöng med. no shame! men det var fint. jag förstod inte ett dyft men fint var det. jag vågade inte heller gå på toa så jag fick hålla mig den timmen som var kvar.

seeeen är jag framme i uddevalla och ser mamma k och anna stå där och vänta på mig. dem möttes av en övertrött och kissnödig sofia så jag vet inte om dem tyckte det var lika kul som för mig att träffas. kom i alla fall hem till ett fullproppat hem av sju barn som satt och spelade uno och vuxna som kollade på idrott. fint. idag försökte jag sova ut men dumt av mig att tro det när det finns ett hus med en nora och mamma k som kommer upp och väcker en morgon efter morgon. resten av dagen har jag inte gjort mycket mer än att vara med snora och ätit glass.

nu är det disney som gäller, så, kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0