09:57

igår. åkte ut till barnens mormors landställe i ekerö troxhammar, tror jag. där badade vi, käkade körsbär, och andra bär, sen mer fram mot kvällen så kom hela den släkten och det vart god middag med efterätt. det fiskades lite men jag upptäckte snabbt att det inte var nått för mig så jag drog till ett av alla körsbärsträden istället. vid tio åkte vi hem och jag och anna kollade på zodiac. jag somnade innan filmen var klar men vart väckt då och då.

idag. som äckligt bra men då kom nora in och väckte oss med en sån där som man blåser i på kalas och som låter hemskt. snart ska vi steka pannkakor, packa ner lite picknick, byta om och åka till skansen. har inte vart där på flera år å det kan bli kul. kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0